Korduma kippuvad küsimused

Hea osaleja!

Allpool on valik küsimusi ja vastuseid, mille vastu meie osalejad aastate jooksul enim huvi on tundnud. Kui Te oma küsimusele selles rubriigis siiski vastust ei saanud, palun kontakteeruge konverentsi sekretariaadiga aadressi secretariat@publicon.ee kaudu. 

Juhul kui teil on konkreetne küsimus, millele vastust soovite, klikkige palun loetelus sobivale teemale ning meie süsteem viib teid automaatselt valitud rubriiki.

Konverentsile registreerumine
Töötuppa registreerimine
Õhtusöögil osalemine
Tasumine ja osaluse tühistamine
Programm
Toitlustus
Parkimine


Konverentsile registeerumine

Kas pärast hilise registreerimise lõppu ei ole võimalik enam veebivormi kaudu registreeringut teha?
Jah, 15. oktoobri südaöösel suletakse online-registreerimisvorm. Pärast seda on võimalik registeeruda konverentsi toimumispäevadel (26. ja 27. oktoober) sekretariaadis kohapeal. Palume tähele panna, et kohapeal registreerudes ei saa konverentsi korraldajad teile jaotusmaterjalide olemasolu tagada.

Kas sekretariaat on avatud kogu konverentsi vältel?
Jah, sekretariaat on avatud kõikide programmiliste tegevuste ajal (v.a 25. oktoobril toimuva töötoa ja 26. oktoobri peoõhtu ajal). Siiski eeldame, et registeerumine toimub vastavalt ajakavas sätestatud registreerimiskellaaegadele, et vältida lektorite ja teiste osalejate häirimist loengute ajal.

Registreerusin konverentsile ja sain ka arve oma e-mailile. Olen arve tasunud, kuid ei saanud selle kohta kinnituskirja. Kas minu maksega on kõik korras?
Arve tasumisel ei väljasta meie süsteem automaatset kinnitust arve tasumise kohta. Makseid kontrollitakse regulaarselt ja ühendust võetakse vaid nende osalejatega, kelle arve ei ole mingil põhjusel õigeks ajaks tasutud. Kui te olete registreerunud, saanud selle kohta kinnituskirja ning arve tasunud, siis on teie osalus automaatselt kinnitatud. 


Töötuppa registreerimine

Minu registreerumisel olid töötoavalikud juba kinni. Kas kuidagi oleks võimalik töötoast ikkagi osa võtta?
Töötuppa pääseb vaid etteregistreerimisega. Juhul kui teil on suur soov töötoast osa võtta, palun kirjutage secretariat@publicon.ee ja lisame teid ootejärjekorda. Vabade kohtade olemasolul teavitame teid koheselt. Koht on broneeritud, kui töötoa arve on tasutud.


Õhtusöögil osalemine

Unustasin end õhtusöögile registreeruda. Kas seda on võimalik teha ka kohapeal?
Õhtusöögile saab registreeruda kuni 15. oktoobri südaööni. Hiljem võivad tekkida mõned üksikud vabad kohad. Huvi korral palume küsida täpsustust konverentsi sekretariaadist 26. oktoobri hommikul. Õhtusöögi eest tasumine toimub samal päeval registreerudes vaid sularahas.

Osalen õhtusöögil, kuid ei saanud selle kohta eraldi kinnitust e-mailile. Kuidas tõendan, et olen peoõhtu pileti ostnud?
Kõikidele osalejad, kes on end registreerinud õhtusöögile Big Ben pubis, jaotatakse konverentsi sekretariaadis välja peoõhtupiletid. Juhuks, kui teile ei meenu, kas olete õhtusöögi registreerudes valinud, on 26. oktoobri hommikul sekretariaadis vastav nimekiri, mille järgi saate oma osalust kontrollida.


Tasumine ja osaluse tühistamine

Kas kohapeal saab maksta ka panga- või krediitkaardiga?
Ei, kohapealne arveldamine toimub vaid sularahas. Soovi korral on võimalik maksta ka ülekandega. Kohapeal registeerudes tuleb täita lühike registreerumisvorm. Palume selle ajakuluga oma saabumisaega planeerides arvestada. Konverentsikeskusega samas hoones (Tasku moe- ja vabaajakeskuse I korrusel) on olemas Swedbanki ja SEB pangaautomaadid.

Olen konverentsile registeerunud, kuid kahjuks selgus nüüd, et mul ei ole võimalik osa võtta. Kas on võimalik oma osalustasu eest makstud raha tagasi saada?
Palun tutvuge tühistamistingimustega siin


Programm 

Millal saadetakse osalejatele konverentsi lõplik programm?
Kõigile osalejatele saadetakse registreerumisel sisestatud e-mailile mõni päev enne konverentsi algust infokiri koos korralduslike detailide ja viitega programmi veebilingile. Jooksvalt uuendatud programm on igal ajal kättesaadav programmilehel.

Jäin paarist põnevast ettekandest ilma. Kas loengute slaidid on kättesaadavad ka pärast konverentsi lõppu?
Eraldi ettekandeid pärast konverentsi lõppu üles ei laeta. Kõik konverentsile registreerunud inimesed saavad paar päeva enne konverentsi algust e-maili teel ligipääsu konverentsi abstraktidele, mis jäävad neile kättesaadavaks ka pärast konverentsi lõppemist. Samad abstraktid on kättesaadavad ka programmi- ja abstraktiraamatus, mis jagatakse kõigile õigeaegselt registreerunud osalejatele. 


Toitlustus

Kas konverentsi toitlustus sisaldub osalustasu hinnas?
Kõik konverentsi kohvipausid ja lõunasöögid sisalduvad osalustasuhinnas ning leiavad aset Dorpati konverentsikeskuse fuajees.  Einestada on võimalik ka Tasku moe- ja vabajajakeskuse ning teiste lähedalasuvate kaubanduskeskuste (Kvartal, Tartu Kaubamaja) söögikohtades.


Parkimine

Tulen autoga. Kuhu oleks kõige mugavam oma auto jätta?
Auto parkimiseks on mitmeid võimalusi:

  • Tasku Keskuses asuv parkimismaja 0-korrus, mille sissepääs asub Soola tänaval. 
    • 07:00-23:00 esimene tund tasuta ja edasi iga alustatud tund 1 €;
    • 24 h pilet 5 €;
    • Võimalik tasuda nii makseautomaadis kui ka mobiilis. Vaata lähemalt SIIT.
  • Tasku Keskuse korrusparkla, mille sissesõidud asuvad Riia-Turu ristmikult ja Soola tänavalt Dorpati hotelli eest.
    • 2.-4. korruse parklates esimene tund parkimist tasuta, seejärel iga alustatud tund 1 €.;
    • 24 h pilet 5 €;
    • Sularahamaksete automaadid asuvad  igal parklakorrusel. Kaardimaksed võimalik teha 2. korruse makseautomaadis.
  • Turu 6  parkla (Circle K taga).
    • 0.50 € / 0,5 h;
    • 5 € / 24 h – mobiilne ööpäeva parkimine lõpetatakse automaatselt 24 h möödudes vastavalt maksimaalsele ööpäevatasule
    • tasu arvestamine 15 minuti kaupa;
    • Võimalik tasuda nii makseautomaadis kui ka mobiilis.

Varem oli võimalik Dorpati Konverentsikeskuses oma parkimispilet valideerida. Kas nii ka sel korral?
Ei. Parkimine käib ainult läbi Europarki enda parkimisautomaatide või mobiilse parkimise. Dorpati Konverenentsikeskuses seda teha ei saa.